نحوه درآمد زایی و دریافت کارمزد
 
بازاريابي شبكه ای صد در صد قانونی ( تكسو )
Network Marketing

نحوه درآمد زایی و دریافت کارمزد

 

 

فرصت تجاری تکسو برای کسانی که مایل به کار در صنعتی پویا و درحال رشد است، می باشد.

 

در ابتدا مواردی که برای یک طرح درآمدزایی قوی و کارآمد لازم است تا یک شخص بهترین و سودآورترین نتیجه را به دست آورد:

 

اولین سوالی که لازم است پرسیده شود این است که آیا توضیح طرح به راحتی صورت می گیرد؟

»  مهمترین نکته این است که توضیح طرح درآمدزایی به سادگی صورت گیرد. آیا شما می توانید به اشخاص بفهمانید که از طرح چگونه می توانند درآمد کسب کنند. در نهایت شما باید توانسته باشید توجه هر فرد با هر سطحی را جلب نمایید. درنتیجه فهم کامل طرح و این که دور نمای خوبی در شخص نسبت به کسب درآمدی که شایسته آن است ایجاد نماید، از نکات کلیدی و مهم یک طرح درآمدزایی کارآمد می باشد که طرح درآمدزایی تکسو یکی از ساده ترین و در عین حال سودآورترین طرح های درآمدزایی است.

 

سوال بعدی این است، حداکثر کمیسیونی که شرکت پرداخت می کند چقدر است؟

»  در یک طرح عادلانه، مبلغی که یک شرکت به بازاریابان خود پرداخت می کند موفقیت و کسب بهترین نتیجه را برای اشخاص تضمین می کند. که در شرکت تکسو حداکثر و بالاترین پورسانتی که ممکن است، یعنی 30% از قیمت کل یک محصول پرداخت می شود.

 

سوال دیگری که حتما باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا می توانید از فروش محصولات در دفتر کار خود و بدون داشتن زیر مجموعه درآمد کسب کنید قبل از آنکه پورسانت سازمانی بگیرید؟

»  یک طرح فروش مستقیم در ازای فروش محصولات پول پرداخت می کند نه در ازای جذب افراد. شما باید توجه کنید که اگر در طرح، شما کسی را معرفی نکنید و تنها با فروش از دفتر کار خود، آیا می توانید درصدی تخفیف بگیرید یا درصدی پورسانت دریافت کنید؟ در شرکت تکسو شما هر خریدی که دوباره خودتان انجام دهید و یا هر فروشی که از دفتر کار خود انجام دهید بدون اینکه کسی در زیر مجموعه شما ثبت نام کند درصد فروش مستقیم را دریافت می کنید.

 

»  و اما یکی از نکات مهم عدم الزام مشتری به خریدن فهرستی از اقلام مشخص است. شرکت هایی که شرط ورود شما را خریدن «حداقل میزان کالا» یا «فهرستی از اقلام» می دانند شبه پیرامیدی هستند، ولو اینکه برای خالی نبودن عریضه کالاهایی هم داشته باشند. و در مورد کالا هم یکی از نکات مهم توانایی صادرات کالا از کشور و استقبال از آن می باشد، کالاهایی در شرکت تکسو ارایه می شوند، بالاترین پتانسیل صادرات و جهانی شدن را دارا می باشند.

 

نحوه درآمد زایی و دریافت کارمزد

 

گروه فروش

هرگاه کالایی توسط شما فروخته شد و خریدار نیز خود متقاضی نمایندگی فروش باشد شما خریدار را به شرکت معرفی کرده و شرکت وی را به عنوان همکار فروش شما در نظر می گیرد. این مرحله می تواند در مورد نماینده فروش جدید نیز انجام گیرد.

نکته: تعداد مراحل جذب نماینده فروش برای هر نماینده 14 سطح می باشد.
بدین معنی که شما مي‌توانيد تا بي نهايت در سطح يك خودتان مشتري به صورت مستقيم معرفي كنيد. مشتریان سطح یک شما نیز می توانند تا بی نهایت در سطح یک خودشان مشتری معرفی کنند که این بار این مشتریان سطح دو شما را تشکیل می دهند و این مرحله تا 14 سطح ادامه دارد و همچنین از مشترياني هم كه زير مجموعه‌هاي شما معرفي مي‌كنند تا 14 سطح پورسانت دريافت كنيد.

 

نحوه دریافت کارمزد

بدین صورت که هر محصول امتیاز خاص خود را دارد که همراه مشخصات محصول در سایت شرکت ارایه می شود و شما بسته به امتیازهایی که به فروش می رسانید کارمزد دریافت می کنید.

 

 

امتیاز فروش کالا :

هر کالا بر اساس معیارهایی مانند نوع کالا, قیمت تمام شده کالا, هزینه حمل کالا, سود کالا, میزان فروش کالا, توان سنجی بازار و رقابتی بودن در بازار
در یکی از سه حالت 1 امتیازی, 2 امتیازی و یا 3 امتیازی قرار می گیرد.

 

فروش محصولات به دو روش زیر می باشد:

1- فروش مستقیم:

هر فروش کالایی که مستقیما توسط خود شما انجام می شود فروش مستقیم نامیده می شود.
بابت فروش مستقیم کالای 1 امتیازی 3% (سه درصد) کالای 2 امتیازی 6% (شش درصد) کالای 3 امتیازی 9% (نه درصد) از مبلغ کالا را به عنوان کارمزد دریافت میکنید.

2- فروش غیر مستقیم:

هر فروش کالایی که توسط گروه فروش شما انجام می شود فروش غیر مستقیم نامیده می شود.
بابت هر فروش غیرمستقیم کالای 1 امتیازی 0.5% (نیم درصد) کالای 2 امتیازی 1% (یک درصد) کالای 3 امتیازی 1.5% (یک و نیم درصد) از مبلغ کالا را به عنوان کارمزد دریافت میکنید.

»  مثال: اگر شخص الف کالایی با قیمت 1،000،000 تومان از نوع 1 امتیازی را به شخص ب بفروشد معادل 3% یعنی 30,000 تومان کارمزد دریافت میکند.

 

اگر شخص ب کالایی با قیمت 1،000،000 تومان از نوع 3 امتیازی را به شخص ج بفروشد معادل 9% یعنی 90,000 تومان کارمزد دریافت می کند و همچنین شخص الف معادل 1.5% یعنی 15،000 تومان کارمزد فروش غیر مستقیم دریافت می کند.

 

نکته: هر نماینده فروش موظف است در هر 6 ماه حداقل 1 فروش مستقیم داشته باشد. در غیر اینصورت به عنوان نماینده فروش غیر فعال در نظر گرفته شده و نمایندگی ایشان سلب خواهد شد. همچنین دیگر به عنوان نماینده فروش شرکت محسوب نمی شود و شرکت هیچگونه مسوولیتی در قبال آن نماینده فروش نخواهد داشت.

 

نکته های مهم درباره برنامه اجرایی :

 

1 - در طرح تکسو هیچگونه محدودیتی برای پرداخت کارمزد بازاریابان از قبیل (داشتن تعادل، سقف کارمزد یا پاداش پرداختی، کسر وجهی از کارمزد بازاریابان تحت هر عنوان و . . .) وجود ندارد و هر بازاریاب هر فروش محصولی که انجام دهد درصدی از مبلغ فروش آن محصول را بابت کارمزد دریافت می کند.

2 - در طرح تکسو هیچگونه حق عضویت یا هرگونه وجهی برای شروع بازاریابی دریافت نمی شود.

3 - در طرح تکسو هیچکس مجبور به خرید کالا نیست، بلکه یک فروشنده بدون خرید کالا می تواند به عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت و کسب درآمد شود.، بنابراین هيچ ريسكي وجود ندارد و هيچ كس به هيچ وجه ضرر نمي كند.

4 - فقط در قبال فروش محصولات، کارمزد به بازاریابان پرداخت خواهد شد و بابت جذب بازاریاب جدید هیچگونه کارمزدی پرداخت نخواهد شد.

5 - همه پرداخت ها و دریافت های بازاریابان از طریق حساب های بانکی در بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی و مؤخر بر انجام عملیات بانکی و با درج کد رهگیری تراکنش در سیستم بانکی کشور انجام می گیرد.

6 - سامانه اینترنتی شرکت تکسو از قوی ترین و پیشرفته ترین امکانات برای ارایه گزارشات و انجام تراکنش های مالی بازاریابان استفاده می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:1
عطا شهردار

درباره وبلاگ


بازاريابي شبكه اي صد در صد قانوني (تكسو) شماره ثبت 413587 و شماره مجوز 42/578909 تجربه زندگی آسوده Experience Comfortable Life شما نیز می توانید به گروه فروش ما بپیوندید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تلفن : 3366474-0411
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازاريابي شبكه اي صد در صد قانوني (تكسو) و آدرس tabriz.taksoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 11489
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1